Klachtenprocedure

Omdat BMP Datapartners een optimale service willen verlenen is het belangrijk om van u te horen als u klachten heeft over onze producten of diensten. Het is van belang dat u uw klacht zo snel mogelijk na aanschaf of activering van product of dienst kenbaar maakt. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het product of de dienst niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Waar kunt u terecht?

Uw eigen contactpersoon: U kunt altijd contact opnemen met uw contactpersoon bij BMP Datapartners. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en naar tevredenheid worden opgelost

Schriftelijk: U kunt een e-mail sturen naar servicedesk@bmpbv.nl met daarin alle relevante gegevens.

Mocht uw klacht te maken hebben met gevoelige informatie of andere redenen om deze niet per e-mail te versturen kunt u bellen naar 071-4034643 en vragen naar de directie.

Termijn

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.