BMP Datapartners

Home Diensten BMP-Care BMP Care VoIP
BMP Care VoIP

Een goed gesprek voeren, wat komt daar bij kijken?

Voor het voeren van een goed gesprek zijn niet alleen twee of meer mensen nodig, maar moet er ook voor gezorgd worden dat het gesprek technisch en kwalitatief voldoet aan de verwachtingen van zowel de persoon die belt, als de persoon die gebeld wordt.

De laatste jaren is het bellen via het internet, ook wel VoIP genaamd, enorm populair geworden. VoIP ofwel Voice over IP is flexibel, schaalbaar en vraagt bovendien vooraf geen grote investering. Meer informatie over onze VoIP-mogelijkheden treft u aan onder de diensten onder VoIP.

Op verzoek van onze VoIP-klanten bieden wij nu ook de mogelijkheid om ontzorgt te worden voor al hun VoIP vragen en problemen. Voor een vast bedrag per maand zijn onderstaande zaken gedekt en worden deze kosteloos uitgevoerd.

Wat zit er in het Care VoIP Contract

  • registreren van supportvragen
  • telefonische en indien mogelijk remote ondersteuning
  • kwaliteit van gesprekken
  • bellen vanuit Outlook instellen
  • gebruikersondersteuning
  • achtergrondmuziek instellen en/of wijzigen
  • escalatie en contact met VoIP leverancier bij niet of slecht functionerende lijnen
  • updaten van HIPIN, doorvoeren firmware upgrade
  • VoIP aansluiten op ERP systeem via TAPI driver, op voorwaarde dat dit ERP systeem gecertificeerd is en ondersteund wordt door VoIP-leverancier
  • bij escalatie: doormeting van belasting op VoIP-lijn op voorwaarde dat de lijn alleen voor VoIP wordt ingezet en de internetrouter het doormeten ondersteund.
  • Documenteren van VoIP-apparatuur
  • leenapparatuur
  • garantie afhandeling
  • afkoppelen en aansluiten VoIP-apparatuur bij verhuizing (1 keer per jaar)

Nieuwe ontwikkelingen, zoals het aansluiten en configureren van extra toestellen, vervangen van apparatuur buiten garantie, bekabelingswerkzaamheden en storingen op een internet (telefoon)lijn die niet via ons is aangevraagd of door ons wordt beheerd vallen buiten het Care VoIP Care contract.

Prijs per maand

  • HIP Centrale: € 25,00 per maand
  • Extra kosten: € 2,50 per telefoontoestel (vast of DECT) / gebruiker

Facturatie vindt plaats per kwartaal of halfjaar.

Wilt u ook contrle over uw VoIP-telefonie? Neem vrijblijvend contact op met Rob Haarsma via 071-4034643. Of stuur een e-mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

 

Volg BMP Datapartners

Volg de meldingen m.b.t. storingen, werkzaamheden èn het laatste nieuws van BMP via twitter.com/bmpbv en Facebook

Wijzigingsdatum:

Laatste wijziging op maandag 17 juli 2017 om 16:57 uur

Telefoon